martes, 16 de junio de 2020

ESTI CURSU TA FINÁU

Güei fai tres meses qu'entamamos l'aventura d'adientranos nel blog de llingua asturiana. A lo llargo d'esti tiempu los cuentos, los xuegos, los cantares, los vídeos, los dibuxos y les fiches tuvieron presentes nes entraes que diba faciendo pa repasar conteníos rellacionados col asturianu.

El cursu ta acabando y por ello quiero dedicar esta entrada del blog pa despidime de vosotros y vosotres. Nun sé si vos daré clas el próximu cursu, pero lo que sí sé ye que me llevo unos recuerdos maraviyosos de los mios escolinos y escolines.

¿Acordáisvos del cuentu de Xurde nel que diba metiendo nuna caxa tolos bonos recuerdos del branu?

¿Y recordáis que vos pregunté que vos gustaría meter a vosotros y vosotres nesa caxa de los recuerdos braniegos?

Pues yo tamién voi facer la mio propia caxa, una caxa na que meteré los bonos recuerdos vivíos a lo llargo d'esti cursu. Una caxa na que destacarán 21 nomes, y cada nome recordáu será oxetu d'allegría y felicidá pola mio parte.



Y lo más importante ye qu'esa caxa dirá siempre conmigo, da igual el colexu nel que me toque trabayar el cursu viniente, porque la caxa tará siempre cerca del mio corazón.

7 comentarios:

  1. Profe gustariame que Pal añu que bien nun te cambiases de colexio.
    Unai;)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Eso nun depende de mi Unai, pero gustaríame volver a davos clas. Un abrazu

      Eliminar
  2. Gracias por todo. Mucha suerte🍀🍀🍀

    ResponderEliminar
  3. Gracies per tou. Gustaríame volver venos el próximu cursu.
    Un abrazu Samuel

    ResponderEliminar